Rozpoczęcie sezonu 2023 - Turbo Pomoc Andrychów na Starym Tartaku
Rozpoczęcie sezonu odbędzie się 22 i 23 kwietnia 2023 w Andrychowie przy Restauracji na Starym Tartaku.
W tym roku zbieramy na podopiecznych fundacji: Bartusia, Lenę, Piotra, Miłosza, Maksa, Nadię, Oskara.
Kontynuujemy zbiórkę na budowę domu - ośrodka dla niepełnosprawnych w Jawiszowicach.
Pomagamy w zbiórkach karmy dla zwierzaków z okolicznych schronisk (m.in. OTOZ Oświęcim, Reksio Bielsko), a także dla DIOZ - Dolnośląskiego Inspektoratu Ochrony Zwierząt, wspierając ich działania w ratowaniu, ochronie i leczeniu skrzywdzonych zwierząt!
Na niedzielnej akcji razem z DKMS szukamy dawców szpiku kostnego.
22 kwietnia 2023 (sobota),
w godzinach 19:00 - 24:00.
Turbo Piknik i potańcówki na nowo otwartym parkingu restauracji.
Grillowanie i lane piwko dla gości zapewni Restauracja na Starym Tartaku, w której dodatkowo będziecie mogli skorzystać z standardowego menu i jedzonka.
Impreza będzie cegiełkowana, ze zbiórką na ww. cele.
Na scenie wystąpi Jacek Lofek LJ, Zespół Kolekcja oraz Wesołe Trio.
23 kwietnia 2023 (niedziela),
w godzinach 11:00 - 18:00.
Wszystkie atrakcje dla najmłodszych (i nie tylko) będą dostępne właśnie w tych godzinach. Również wtedy możecie korzystać z usług restauracji, która dodatkowo zapewni grill bar na zewnątrz budynku. W przypadku gorszej pogody w FunParku dzieci znajdą wiele atrakcji dostępnych z oferty: Atrakcje figloparku
Kierowcy i wystawcy mogą wjeżdżać na teren placu już od godziny 9:00.
Miejsca parkingowe zostały już wyprzedane i są dostępne tylko dla osób, które wcześniej dokonały rezerwacji na naszej stronie.
Wstęp dla pozostałych uczestników i odwiedzających jest darmowy.
Dodatkowe parkingi w okolicach restauracji znajdziecie tutaj: Mapka z parkingami
10:00 mycie charytatywne samochodów #charitycarwash, które zapewni MG Customs.
Po wrzutce do puchy ustalonej kwoty za daną usługę, ekipa wypucuje na miejscu wasz samochód (myjnia zlokalizowana z tyłu budynku restauracji).
11:00 startujemy z wydarzeniem.
Przywitanie gości i całościowe prowadzenie eventu jak zwykle w rękach Turbo Konferansjera - Mateusza Stwory.
W internecie pojawi się transmisja #live z akcji realizowana przez Webcamera.
Będziecie mogli nas zatem śledzić nawet na Alasce :)
Loty widokowe helikopterem będą odbywały się w innej lokalizacji - na Stadionie Beskidu (8 min. spacerkiem od restauracji).
Jest to super atrakcja połączoną również ze zbiórką charytatywną, więc z naszej strony dodatkowo zapewnimy przejazdy Turbo Ciuchcią Mini ZOO, która co jakiś czas wykona kurs z restauracji na stadion.
11:30 ogłosimy konkurs dla wszystkich odwiedzających, a na scenie powitamy gości specjalnych. Zaproszenie otrzymali od nas uczestnicy, których znacie już z poprzednich edycji (Kindly - Poczciwy Krzychu, Robert z Hi_5, Adam z Detailer, Jose z Illegal Night, Budda i wielu innych). Kto z nich nas odwiedzi? To jest zagadka, która zostanie rozwiązana w dniu eventu :) Na pewno będą z nami nowe osobowości, m.in. wolontariusze z DIOZ, którzy opowiedzą Wam o ciężkiej pracy przy ratowaniu zwierząt żyjących w skandalicznych warunkach.
Zaraz po nich, o godz. 12:00 - na scenie wystąpi Jerzy Herma i i Przewodnicy z Psami Ratowniczymi z OSP Wieprz oraz z zaprzyjaźnionych jednostek.
Więcej o teamie przeczytacie tutaj: psieEgo.
12:30 przywitamy utalentowanych tancerzy z naszych okolic - Zespół DINO.
Po zakończeniu występu przejdziemy do pierwszej tury licytacji - pierwszej grupy 15 kierowców, z którymi będziecie mogli się przejechać w fotelu pasażera na 40km trasie.
13:00 start licytacji.
O godzinie 14:00 Turbo Peleton powinien już wyjeżdżać z parkingów restauracji i wtedy na scenę wkroczy 10-letni DJ Franio.
Przy jego klubowej muzyce będziecie mogli się bawić przez kolejne 30 minut.
14:30 drugi pokaz taneczny. Tym razem Zespół SKOS.
Ich występ zakończymy około godziny 14:50 i wtedy też ogłosimy wyniki szkolnego Turbo Konkursu.
15:00 start licytacji przejazdów w fotelu pasażera - druga tura.
16:00 wyjazd samochodów i od razu przechodzimy do energicznej rozgrzewki i przygotowań do zajęć sportowych, które poprowadzi Kuba i zespół iFit
Do zabawy i ćwiczeń zapraszamy wszystkich, nie tylko najmłodszych.
16:30 / 16:40 najmłodszych uczestników wydarzenia przejmuje Pan Humorek i w połączeniu z Eksplozją Kolorów na placu zrobi się wesoło oraz kolorowo!
17:00 i 17:30 kolejny wyrzut kolorów, ostatnia kawka, herbatka w restauracji i udamy się do domów.
Zakończenie wydarzenia 18:00.
Mapkę atrakcji znajdziecie tutaj:
Mapka Google z podziałem na strefy:
Restauracja na Starym Tartaku i parkingi
Jak widzicie, startujemy pełną parę! Mamy nadzieję, że będziecie z
nami i ten rok zakończy się równie pozytywnie jak poprzedni :)
#razemmożemywięcej #dobrowraca #wartopomagać #turbopomoc